Mii de contribuabili trebuie sa isi reinnoiasca certificatul digital cu care depun declaratia 112

Aproximativ 100000 de contribuabili au achizitionat in vara anului 2011 un certificat digital calificat pentru depunerea declaratiei 112 online.

Intrucat valabilitatea certificatului digital este de un an, o mare parte dintre acesti contribuabili vor trebui sa si-l reinnoiasca in curand. In caz contrar, ei nu vor putea sa mai depuna online nici declaratia 112, nici celelalte tipuri de formulare.

Reinnoirea certificatului digital se poate face in doua moduri:

1. In prima varianta – reinnoirea online – contribuabilul semneaza electronic si transmite documentul de identificare online, dupa care transmite dovada platii si contractul la un reprezentant al furnizorului sau prin curier sau posta, la sediul furnizorului.

2. A doua varianta de reinnoire presupune depunerea, de catre titularului certificatului digital, a documentatiei si a token-ului la sediul furnizorului sau la un reprezentant din tara.

Dupa reinnoirea certificatului, inainte de a putea fi folosit pentru depunerea declaratiilor fiscale, el trebuie inregistrat pe site-ul ANAF prin incarcarea documentului de confirmare completat si semnat electronic.

Contribuabilii care isi reinnoiesc certificatul digital in perioada de vara se pot bucura de un pachet promotional format din:

– vouchere pentru produse de financiar-contabile si pentru abonament la portalcontabilitate.ro,

– acces gratuit pentru 3 luni la aplicatia legislativa SuperLege

– arhivare electronica cu valoare legala a tuturor declaratiilor fiscale depuse online

Aceasta oferta este valabila pentru cei care aleg sa cumpere sau sa isi reinnoiasca certificatul digital la certSIGN. Pretul de reinnoire a certificatului la certSIGN este de 30 de euro fara TVA, iar livrarea catre client a  documentelor si a certificatului (in cazul celor care aleg reinnoirea prin depunerea token-ului la un reprezentant) este gratuita.

Lasă un răspuns