Din 2012, declaratia 112 (declaratia unica) se depune exclusiv online, semnata electronic pe baza unui certificat digital emis de unul dintre cei furnizor trei acreditati de servicii de certificare din Romania: certSIGN, Digisign si Trans Sped.
Cu certificatul digital calificat pot fi semnate electronic si depuse online alte 12 declaratii fiscale pentru un numar nelimitat de societati. Aceste declaratii fiscale care pot fi semnate electronic si depuse online sunt urmatoarele:
– D100 Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat,
– D101 Declaratie privind impozitul pe profit,
– D103 Declaratie privind accizele,
– D112 Declaratia unica (D112),
– D120 Decont privind accizele,
– D130 Decont privind impozitul la titeiul din productia interna,
– D200 Declaratie privind veniturile realizate,
– D300 Decont de taxa pe valoarea adaugata,
– D301 Decont special de taxa pe valoarea adaugata,
– D318 Cerere de rambursare a TVA-ului achitat in alte State Membre U.E.
– D390 Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri,
– D710 Declaratie rectificativa.
Certificatul digital calificat poate fi cumparat de la unul dintre cei trei furnizori acreditati de servicii de certificare din Romania – certSIGN, Digisign si Trans Sped. La certSIGN si Digisign pretul unui certificat digital este de 47 de Euro, fara TVA, iar la Trans Sped de 54 de Euro. certSIGN livreaza gratis certificatul digital oriunde in Romania si ofera 60 de marci temporale pe luna timp de un an.
Acelasi certificat digital calificat poate fi folosit si pentru transmiterea online a documentelor in relatia cu CNAS, ONRC, SEAP, CSSP, ITM, CNVM, Monitorul Oficial, Depozitarul central si cu partenerii de afaceri. Partenerilor de afaceri le pot fi transmise online documente precum facturi, contracte, rapoarte, notificari etc. comod, cu rapiditate si in siguranta maxima.